Terminal ONYX GO: Innowacyjne Rozwiązania Dla Transportu Publicznego

Transport publiczny stale ewoluuje, a innowacyjne rozwiązania odgrywają kluczową rolę w poprawie jakości usług dla pasażerów. Jednym z najnowszych osiągnięć w tej dziedzinie jest Terminal ONYX GO – kompletne rozwiązanie dla komunikacji miejskiej.

Pobierz broszurę pdf

Zobacz jak wygląda zakup biletu w terminalu płatniczym ONYX GO

Podobne rozwiązanie wdrożyliśmy w paru miastach, przeczytaj artykuł o wdrożeniu systemu NAYAX w wałbrzychu: Link do artykułu

Kupowanie biletów za pomocą ekranu dotykowego

Terminal ONYX GO umożliwia szybki i wygodny zakup biletów poprzez intuicyjny ekran dotykowy. To sprawia, że cały proces jest bardziej efektywny, a pasażerowie mogą szybko i łatwo nabyć bilety na swoje podróże.

ZDKIUM Wałbrzych

Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
Współpraca z naszym Partnerem rozpoczęła się w marcu 2021 r., wspólnie z Televend Nayax Polska poszukiwaliśmy rozwiązań, które umożliwiłyby nam szybkie, a przede wszystkim relatywne tanie, wdrożenie projektu bezgotówkowego poboru opłat za przejazd autobusem komunikacji miejskiej. Zaimplementowane rozwiązania z branży Vendingowej, okazały się bardzo proste do zastosowania w komunikacji miejskiej. Przyjęcie rozwiązania bezgotówkowego poboru opłat przez naszych pasażerów był nad wyraz pozytywny, gdyż obsługa terminali jest bardzo prosta i intuicyjna a proces płatności trwa klika sekund.

Na czym polega rozwiązanie wdrożone w Wałbrzychu?

Chodzi o to, żeby pasażer po wejściu do autobusu mógł kupić bilet, płacąc kartą bankową, ale bez potrzeby doręczenia fizycznego (papierowego) biletu. Kupno biletu jest powiązane z daną kartą płatniczą, a właściwie jej tokenem. Podczas kontroli biletów pasażer zbliża kartę płatniczą do urządzenia kontrolerskiego i wówczas kontroler może stwierdzić, czy za tą kartą „stoi” ważny bilet. Nie robimy w tym wypadku nic nadzwyczajnego. Takich wdrożeń jest już sporo w Polsce.

Jak przebiegło to pierwsze wdrożenie?

Powiedziałbym, że wolno jak na nas, i szybko, jak na branżę transportu publicznego. Od pierwszego telefonu pod koniec kwietnia do finalnego wdrożenia w 57 autobusach minęło ok. trzech miesięcy.

Aż trudno uwierzyć w tak szybką realizację. Czy potrzebne było ogłoszenie przetargu?

Nie. Projekt został zrealizowany w ramach zamówień sektorowych. Dzięki atrakcyjnej wycenie z naszej strony udało się ograniczyć biurokrację do minimum, a jednocześnie działać w zgodzie z ustawą – Prawo zamówień publicznych.

Komunikaty dźwiękowe dla dostępności

  • W trosce o różnorodność pasażerów, Terminal ONYX GO wyposażony jest w komunikaty dźwiękowe, co ułatwia korzystanie z systemu osobom niewidomym lub niedowidzącym. To ważny krok w kierunku bardziej inkludującego transportu publicznego.

Aplikacja do sprawdzania ważności biletu dla kontrolera

  • Terminal ONYX GO nie tylko ułatwia pasażerom zakup biletów, ale także ułatwia pracę kontrolerom poprzez dedykowaną aplikację do sprawdzania ważności biletów. To skraca czas kontroli i zwiększa efektywność systemu.

Bezgotówkowe opcje płatności

  • Aby sprostać różnym preferencjom płatniczym, Terminal ONYX GO oferuje różnorodne opcje, w tym płatność kartą płatniczą, opcje pre-paid oraz dedykowaną aplikację Monyx, co sprawia, że podróżowanie staje się bardziej elastyczne i wygodne.

Zainwestuj w rozwiązanie Nayax, aby obniżyć koszty działalności i zwiększyć przychody biznesu!

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych produktów?
Skontaktuj się z naszym konsultantem.

Produkty wykorzystywane w branży Terminal ONYX GO: Innowacyjne Rozwiązania Dla Transportu Publicznego