Promo Code czyli akcja najlepiej sprawdzająca się na krótkim dystansie
Głównym założeniem tej akcji jest danie klientowi darmowego produktu w zamian za wpisanie kodu. Czy zupełnie za darmo? Właśnie niekoniecznie. Kod promocyjny jest świetnym narzędziem do promowania się w mediach społecznościowych. W końcu przez ten kanał będzie nam najłatwiej zdobyć nowych klientów, komunikować o naszych promocjach czy rozszerzać rozpoznawalność marki.
- Promo code możemy udostępnić np. określonej grupie klientów (tym którzy obserwują nasz profil od tygodnia, tym którzy dużo u nas kupują itp.).
- Możemy co jakiś czas ogłaszać spontaniczne akcje np. przez Facebook.
- Mając kilka automatów w jednej lokalizacji możemy zagrać w grę z klientami publikując post o tym, że na jednym z automatów po wpisaniu kodu mogą otrzymać darmowy produkt.
Pomysły na tę akcję można mnożyć, a każdy z nich ma ten sam cel – zwiększenie rozpoznawania naszej marki poprzez portale społecznościowe.
Jak ustawić kod promocyjny?
Informację na temat ustawienia tej akcji znajdziesz w naszym samouczku.
Skoro kod promocyjny jest idealną akcją na krótki dystans to, co lepiej się nada na dłuższy?
Na dłuższym dystansie dobrze sprawdza się np. X+1 gratis, ale więcej na ten temat w osobnym artykule.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami przez czat po prawej stronie (Departament: Dział Handlowo- Biurowy).