Akcja marketingowa X + 1 gratis
Zadaniem akcji jest promowanie naszego automatu i zachęcanie do kupowania u nas więcej i częściej. Automaty z informacją o promocji będą bardziej zachęcały do robienia u nas zakupów niż te, które nie dają żadnego „bonusu” za korzystanie z naszych produktów. Plusem ustawienia tej akcji jest również to, że ustawimy ją raz i ona działa na stałe (bądź do określonego przez nas momentu). Promocja pozwoli nam się nie tylko wyróżnić fizycznie poprzez np. jakąś naklejkę informującą o promocji umieszczoną na automacie, ale również ta informacja pojawi się w aplikacji Monyx.
W jakich sytuacjach można ją zastosować?
Promocja X+1 gratis może być więc bardzo skuteczna w sytuacji, kiedy w danej lokalizacji musimy konkurować z innymi automatami. W ten sposób wyróżnimy się z tłumu, zachęcimy do kupowania u nas. Dodatkowo przez to, że do uzyskania nagrody trzeba wykonać określoną liczbę transakcji, zyskamy również stałych klientów.
To nie znaczy, że ta akcja marketingowa przyda nam się tylko kiedy musimy konkurować z innymi automatami. Dzięki parametrowi „Karta wygasa po” możemy ustawić ograniczenie czasu w jakim klient musi wykonać wszystkie transakcje, które potrzebuje do uzyskania gratisu. W takiej sytuacji klient, który już uzbiera 2 transakcje, a do darmowego produktu pozostaną mu np. 3, będzie chciał jak najszybciej zakupić te produkty, aby skorzystać z promocji.
Potwierdzenie transakcji oraz liczba zebranych kuponów w aplikacji Monyx.
Dodatkowo cechami wartymi uwagi jest to, że nie musimy ogłaszać promocji na wszystkie artykuły w danym automacie, wystarczy wybrać, które produkty mają brać udział w akcji. Przez skorzystanie z odpowiednich parametrów możemy również wybrać konkretne grupy produktów lub wybrać zakres cen artykułów biorących udział w akcji.
Jeśli natomiast chcesz w jakiś sposób ograniczyć darmowe transakcje, jest na to sposób. Do wyboru są dwie możliwości. Do wyboru są 2 możliwości- pierwsza z nich ogranicza liczbę darmowych transakcji podczas całej akcji, a druga z kolei, limituje liczbę darmowych transakcji dla danego klienta.
Całą akcję możemy skierować również do wybranych grup klientów. Wybrać możemy m.in. osoby płacące kartami bankowymi, aplikacją Monyx, kartą prepaid. Jeżeli chodzi np. o prepaid to też możemy ich podzielić na dodatkowe grupy w zależności od typu członkostwa karty jaki posiada. Tutaj jest duża dowolność, możemy udostępnić akcję wszystkim, ale jeśli chcemy możemy ją dodatkowo ograniczyć.
Typ członkostwa – możemy go nadać w ustawieniach kart prepaid.
Jak ustawić X+1 gratis?
Informację na temat ustawienia tej akcji znajdziesz w naszym samouczku.
Zapoznaj się również z rozwiązaniem na spontaniczną akcję marketingową.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami przez czat po prawej stronie (Departament: Dział Handlowo- Biurowy).