W czym możemy Ci pomóc?
Wsparcie
techniczne
Zakup
produktu
Reklamacja
produktu
Serwis
Masz problem z naszym produktem? Podejrzewasz defekt urządzenia? Przejdź do postępowania serwisowego.
Naprawa
Czat online
Masz problem z łącznością lub funkcjonowaniem urządzania? Napisz do naszego działu technicznego.
Przejdź do czatu
Kontakt
Potrzebujesz zdalnego wsparcia? Zadzwoń na darmową infolnię wsparcia technicznego.
+48 58 333 13 00
Usługa montażu
Sprawdź listę polecanych przez nas monterów. Jako NAYAX Polska nie wykonujemy usługi montażu natomiast
mamy zaufanych ekspertów z pomocy których możesz skorzystać.
Sprawdź listę
Zakup nowego produktu
Wypełnij formularz, a wyślemy Ci indywidualną wycenę urządzeń i usług.
Wypełnij formularz
Pomoc z zamówieniem
Nasi Konsultanci są do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiedzą na pytania.
Jesteśmy pod telefonem:
Pon-Pt: 8:30-16:30
+48 788 933 264
+48 881 000 790
Zadzwoń
Reklamacje
Jeśli zamówiony przez Ciebie towar okazał się być wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji. Wypełnij
formularz reklamacyjny wybierając odpowiedni dla Ciebie tryb reklamacyjny. Obowiązki Sprzedawcy i
przysługujące klientowi uprawnienia reklamacyjne określone są w Ustawie z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny.
(Dz.U.1964 Nr 16,poz.93 ze zm.)
Jak wygląda proces reklamacji?
Wypełnij poniższy formularz opisując wadę i swoje oczekiwania dotyczące reklamacji.
Zweryfikujemy i rozpatrzymy Twoją reklamację. Jeżeli będziemy potrzebować dodatkowych informacji skontaktujemy się z Tobą.
Poinformujemy Cię o decyzji w sprawie reklamacji i dalszych krokach.