W czym możemy Ci pomóc?

Wsparcie
techniczne

Zakup
produktu

Reklamacja
produktu

Serwis

Masz problem z naszym produktem? Podejrzewasz defekt urządzenia? Przejdź do postępowania serwisowego.
Naprawa

Czat online

Masz problem z łącznością lub funkcjonowaniem urządzania? Napisz do naszego działu technicznego.
Przejdź do czatu

Kontakt

Potrzebujesz zdalnego wsparcia? Zadzwoń na darmową infolnię wsparcia technicznego.
+48 58 333 13 00

Usługa montażu

Sprawdź listę polecanych przez nas monterów. Jako NAYAX Polska nie wykonujemy usługi montażu natomiast mamy zaufanych ekspertów z pomocy których możesz skorzystać.
Sprawdź listę

Zakup nowego produktu

Wypełnij formularz, a wyślemy Ci indywidualną wycenę urządzeń i usług.
Wypełnij formularz

Pomoc z zamówieniem

Nasi Konsultanci są do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiedzą na pytania. Jesteśmy pod telefonem: Pon-Pt: 8:30-16:30 +48 788 933 264 +48 881 000 790
Zadzwoń

Aktualna oferta

Sprawdź naszą akutalną ofertę.
Nasze produkty

Reklamacje

Jeśli zamówiony przez Ciebie towar okazał się być wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji. Wypełnij formularz reklamacyjny wybierając odpowiedni dla Ciebie tryb reklamacyjny. Obowiązki Sprzedawcy i przysługujące klientowi uprawnienia reklamacyjne określone są w Ustawie z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny. (Dz.U.1964 Nr 16,poz.93 ze zm.)

Jak wygląda proces reklamacji?

Wypełnij poniższy formularz opisując wadę i swoje oczekiwania dotyczące reklamacji.

Zweryfikujemy i rozpatrzymy Twoją reklamację. Jeżeli będziemy potrzebować dodatkowych informacji skontaktujemy się z Tobą.

Poinformujemy Cię o decyzji w sprawie reklamacji i dalszych krokach.

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Dowiedz się więcej o naszych ciasteczkach w polityce prywatności.