Nie możesz się dostać do systemu Nayax? Prawdopodobnie wprowadzone przez Ciebie dane logowania są niepoprawne. Nie ma powodu do zmartwień – możesz odzyskać dostęp samodzielnie. Wystarczy skorzystać z opcji „Zapomniałeś hasła?” poniżej formularza logowania.
Zostaniemy poproszeni o podanie naszej nazwy użytkownika lub adresu mailowego powiązanego z kontem. Dodatkowo należy zaznaczyć checkbox „Nie jestem robotem” po czym kliknąć „Kontynuuj”:
Na adres mailowy powiązany z kontem zostanie wysłana wiadomość z 6-cyfrowym kodem uwierzytelniającym ( kod jest ważny przez 30 min). Należy go wprowadzić w polu „Kod e-mail” i kliknąć „Kontynuuj”.
Wiadomość zawierająca kod powinna pojawić się na skrzynce mailowej użytkownika w przeciągu kilku minut. W przypadku, gdy kod autoryzacyjny nie przychodzi proszę:
- upewnić się, że ta skrzynka mailowa na pewno jest powiązana z podaną nazwą użytkownika
- sprawdzić folder SPAM
- dodać adres notifier@nayax.com do białej listy w kliencie pocztowym
- w ustawieniach serwera poczty upewnić się, że adres notifier@nayax.com nie jest blokowany i dodać go do wyjątków
Następnie musimy wskazać co chcemy zresetować. W tym przypadku hasło:
Zostaniemy poproszeni o podanie i potwierdzenie nowego hasła. Nowe hasło:
- nie powinno zawierać nazwy użytkownika lub jego Imienia i Nazwiska
- powinno być inne niż 5 ostatnio używanych haseł
- powinno składać się z przynajmniej 8 znaków
- powinno zawierać przynajmniej jedną wielką literę (A-Z), jedną małą literę (a-z) oraz jedną cyfrę (0-9)