Urządzenie wyświetlające ten błąd wskazuje na problem z modemem urządzenia nawiązującym komunikację z siecią Nayax. Aby rozwiązać problem:
– upewnij się, że karta SIM jest prawidłowo włożona z grzbiecie urządzenia
– wyjmij kartę SIM, przetrzyj styki miękkim materiałem i włóż ją ponownie
– jeśli to możliwe, weź sprawdzoną, działającą kartę SIM i sprawdź, czy to rozwiąże problem
– upewnij się, że antena jest prawidłowo podłączona do portu anteny
– spróbuj przenieść antenę w wyższe miejsce poza obudową automatu – na przykład na górze automatu
– jeśli to możliwe, weź znaną działającą antenę i sprawdź, czy to rozwiąże problem
– uruchom ponownie urządzenie — przytrzymaj przycisk menu i wprowadź, aż ekran się wyłączy
Jeśli po uruchomieniu urządzenie nadal wyświetla komunikat „Modem FLR”, oznacza to, że modem należy wymienić.